Serenayss Çevrendeki insanları asla önemseme o senin yavrun benim annem normal doğumla doğurmuş beni de ne olmuş 😂 6 yaşındayken ayrılmışlar yüzümü bile görmemiş daha , Annelio sezeryan normal doğum diye ölçülemez maalesef kimsenin çektiği acıya kimsenin yaşadığı duruma kimse karışamaz. Normal doğum yapıp sezeryan durumunu eleştiren anneler sen anne değilsin gibisinden, afedersin doğumdan sonra sütü bile gelmiyor , ben daha 18+2 yım sütüm gelmeye başladı Annelik dünyanın en kutsal seyidir tabi becerebilene 💕💕