Canım en yakın arkadaşım çalışıyor yenidoğan yoğun bakımı yok zaten evimin dibi ama arkadaşım önermedi her ihtimale karşı yenidoğan yoğun bakımı olan bir hastane tercih etmemi istedi bende başka hastaneye gidiyorum doktoru hakkında fikrim yok sadece erkek başhekim kadın doğuma bir kere muayene olmuştum iyiydi