Nesli5181 Kızlar 33.haftamız bitti,bebeğim sıyu biraz azalmış, her ihtimale karşı ciğer geliştirici iğne oldum bugün. Günde 3 litre su içeceksin kendini yormayacaksın dendi. Benimle aynı seyi yasayan var mı?
seyma281015 Nesli5181 bana da 32 haftalıkken suyun sınırda dedi. Azalmış da demedi yani 🙄 3 litre su ve istirahat dedi bana da. 33 haftalığım şimdi, çok dikkat de etmiyorum açıkcası. Pazartesi randevumuz var bakalım ne durumda. İğneden falan bahsetmedi hiç bana.
Gulayuraz Bana da 34 haftada suyun azalmış demişti bizde ciğer geliştirici vurulduk şuan 37 haftalığız haftaya Cuma dogumm var kısmetse bol su için
Nesli5181 Gulayuraz banada su içmem söylendi ama kimi doktorlarda su içmekle artmayacağını söylüyor,o yüzden inancım kalmıyo pek
Nesli5181 seyma281015 doktora göre değişiyor sanırım, benimki riske atmak istemedi, ola ki erkenden doğumunu yapmak zorunda kalırsam riske atmayalım ciğer geliştiriciyi vuralım dedi
Nesli5181 dygualmila bakalım ya umarım 37 38 haftalara kadar gelebiliriz bebişimle, en azından sorun olma riski düşer 😌