Arkadaşlar merhaba bugun 3 aylık olduk kontrole gittim ultrasonda bebeğin dışında yuvarlak birşey gördü doktor ne olduğunu tam olarak anlayamadı kist desem değil yağ bezesi falan olabilir dedi tarama testi için kan aldı ordan 3 hafta sonra belli olbilir dedi elimle dokunduğumda bende hissedebiliyorum kayıyo yani nedir sizce başına böyle Bi olay gelen oldu mu ciddi birşey olsa doktor müdahale ederdi değil mi