Mrvt evet ben normal düşünüyorum. Bayram beyin biraz sert olduğunu ben de duymuştum. Selçuk bey tam tersi şeker gibi bir insan.insanın içini rahatlatıyor, çok sakin, sevecen :) bunlar benim için de çok önemli çünkü genelde endişeli bir insanım. Doktorum beni rahatlatıyor sağolsun.