dilara10 Hanımlar selam. Bugün iğnemin 15. Günündeyim. 13. Güne kadar yaptığım testler silikti. Dün yani iğnenin 14. Günü çizgi yoktu artık negatifti. Bugün erken gebelik testi yaptım ama sabah idrarıyla değil. Böyle çıktı olabilir mi? Yoksa erken gebelik testleri hassas olduğu için 2-3 gibi değerlerde de bu sonucu verir mi? [url=https://hizliresim.com/yGoan9][img]https://i.hizliresim.com/yGoan9.jpg[/img][/url]
Duygu19031903 dilara10 bende çatlatma iğnesi ile hamile kaldım. 13. Gün yaptım hiç yoktu 16. Gün çizgi çıktı . Bekleyin bence . 😊