37+3 deyim kıpır kıpır oğlum var halen ultrasona girdiğimde nstye bağlıyken bile yerinde durmuyor buna rağmen net göremedim dediğiniz gibi ama elimi koyduğumda ayağı diz kapağı gayet açık anlaşılıyor hatta tutmaya çalıştığımda artık oyun gibi bi oraya bi buraya kaçırıp sürekli yer değişiyor bende çok hareketli olduğundan şikayetçiyim