Herkese merhabalar lütfen yardımcı olun ! 29+5 deyim ..
6 gündür ayaklarımda şişlik var ama şişlik benim için hiç sorun değil.. ama sol ayagımdaki iç kısımda olan kemik ağrım çok arttı hiç basamıyorum yan basıyorum düz basınca çok feci ağrım oluyor.. soğuk suya koydum, buz tuttum hatta buzlu suyada koyuyorum ama hiç farketmiyor .. gece saatleri iyiyim ama sabahleyin kalkıyorum akşama kadar basamıyorum hiç yere .. maf oldum nolur yardım edin .. 1 saat daha beklicem .. sonra acile gidicem gene geçmezsse .. ama hamile oldugumdan ne yaparlar bilmiyorum.. film çekemezler napcagımı şaşırdım .. başına gelen varmı .. gerçekten çok aşırı ağrıyor🤦♀️