AYsegulusal Fatmaa123 ilk azaldı hatta doktora söledim oda normal oldupjjunbunu anlayabilen az kişiden biri olduğumu söledi ama sormadan daha da çoğaldı özellikle hıçkırık şeklinde benim 30 çhaftada vuruldu Size kaç hafta da vuruldu
AYsegulusal Fatmaa123 bana korkma demişlerdi cnm istersen doktoruna bi sor sende en iyi cevabı o verir
Gizmuh Fatmaa123 evet cabim 35 haftalığım 2 doz vuruldu nat de sancım çıkmıştı hareketleri azaldı hatta doktora da söyledim nst de hareketli olduğunu söyledi yavas yavas basladi hareket etmeye ama cok nadir ediyor
Fatmaa123 Gizmuh siz neden vuruldunuz ciğer gelistirici ben yüksek tansiyondan dolayı vuruldum gebelik zehirlenmesi olabilirmis suyum azaldıgı an alacaklar sezeryanla
Gizmuh Fatmaa123 allah sağlıkla sıhhat ile kucağına almayı nasip etsin canim kontrol diye gittim nst de sancım 60 80 arası çıktı hemen yatırdılar neyseki sancılarım ilaçlarla durdu 2 hafta daha dayansa keske
Fatmaa123 Gizmuh elimle hep dokunurum karnıma hareketlerini hissetmek için dokunuyorum hiç hareket etmiyor canı ne zaman isterse kafa atıyo arada bi o kadar seninkide durur inş 2 hafta daha tam zamanında alırsın kucagına
Gizmuh Fatmaa123 insallah canim cok sağol takip edelim hareketlerini hic hissetmezsek hemen hastaneye
deletedmom832 Fatmaa123 Pazartesi Salı günü bende iki doz aldım çok hareketsizdi hatta doktoruma sordum normal demişti ama düzeldi hareketleri hatta eskisinden daha da hareketli şuan geceleri uyuyamıyorum hiç 🤦🏻♀️
Fatmaa123 deletedmom832 evet canım bende çarşamba almıstım öğlen 12 de 2 doz gece 12 dede 2 doz bugün hareketlendi cok şükür
Nesli5181 Kızlar bende 33+2 haftalıgım, dün bugün ciger geliştirici vurdular, sıvısı olması gerektiğinden biraz azmış,erken dogum olur, ne olur ne olmaz diye vurdular, şimdi cok evham yapıyorumm umarım 37 38 leri görürümmm