Meraba güzel hamisler
dogum yapalı uç gün oldu Doğum hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum özellikle de normal Doğumdan korkan hamislerim rahatlasın diye yazıyorum
neyse başlıyorum 😊
2 Temmuz sabahıydı eşim sabah uyandı ise gitti bana sürekli hastaneye gidelim demişti doğuracaksın sen diye bende ne Doğumu sancı yk bsy yk Doğum tarihimiz 15 Temmuz olarak belirliydi ama normal olduğu icin belli olmazdı her an hersey olabilir di oldu da 😊 neyse is yerinden aradı öylen vaktiydi kalk kız kardeşinle hastaneye git bi görün dedi devlet hastanesine git dedi cnku bnm Doğum yapacağım hastane bir buçuk saat mesafe var tek gidemezdik kızım küçük ben o halde neyse TM dedim kardeşimle kalktık devlete gittik bizi ordan oraya gönderdiler eni sonu muayene olacaktım nst aldılar doktor hafif sancin var dedi oysa ki görüyorum yüzde yetmişlerde sancı çıkmış ama hissetmiyorum karnım sert sdce snra alttan baktı iki cm açıklık var dedi ultrason dan baktı bu bebek 36 haftalık dedi bir sürü kan tahlili istedi tabi ben çok sinir oldum düzgün ilgilenmiyor 36 haftalık da ne demek doğacak bebeğim dedim Neyse bi sinir le çıktık hastaneden eve gidicez eşim aradı bi sknti yk insallah dedi ağzıma geleni syldm sen illa beni getrdn bu hastaneye ordan oraya gönderdiler bsy de demiyor doğru düzgün baya saydırdım neyse dedim eve geciyorum şimdi TM dedi seni kendi doktoruna götürelim en iyisi TM dedim bende eve geldim eşim de geldi yemek yaptım yedik cay yaptım içtik kahve vs snra karnım uzun bir sure sert kaldı bebek hareket etmiyor tabi normal diyerek erteliyordum birden sancı girmeye başladı yarim saatte bir snra on dk da bir gelmeye başladı dedim yalancı sancıdır bu aldırmadım snra gittikçe sıkılaştı tabi ben o sancılarla durmuyorum artık anldm Doğum sancısı eşime olayı çaktırmadım ama hala gidelim hastaneye diyor benim adam bende yk yarin gideriz diyorum gece saat 12:30 kardeşime sen hazırlan ufaktan dedim kızımı uyutmuştum onun çantasını hazrldm evi temzldm tuvalet banyo yıkadi kardeşim tabi sancı gelince koşuyorum evin içinde eşim gülüyor artık bana 😊 en son işimiz bitti duş aldım bi güzel giyindim karpuz kestim yedik onu kaldırdım bulaşığını yıkadim camları falan kapattım hala eşim farkında deyil hazırlık yaptığımın 😂 saat 1:30 eşim uyanık oturuyorduk sancı dk bir gelmeye başladı eşime hadi kalk taksi çağır gidelim dedim hemen kalktı cnku biliyor bn kolay kolay gidelim demem evden çıktık taksi bekliyoruz dışarda hızlı hızlı yürüyorum 😂 taksi geldi hemencik başladı yolculugumuz bir buçuk saatin ardından hastaneye yetişmiştik sonunda hemen nst bağladılar sancın hafif var dedi olamaz içimde fırtınalar kopuyor dedim snra alttan muayene etti demesin mi 9 cm açıklık var Doğum yapıyorsun bebeğin saçı görünüyor dedi gülüyorum tabi ebeye sen bilmiyon abla diyorum ne 9 cm ya sabah iki cm di hadi önlüğünü giydirelim senin dedi eşim sok olmuş durumda kızımı görmem lazım ddm dogumhaneden çıktım kapıda kızımı öptüm bolcana 😊 girdim saat gece üçü geçiyordu kendi sancılarım olduğu icin suni sancı gerek duymadılar ebeye ne bekliyoruz hadi dedim suyun gelicek şimdi dedi bekle brz TM dedim cekiyorum sancimi ama gülüyorlar bana biz hiç byle hasta görmedik çok tatlısın enerjiksin diyorlardı saat 4:20 oldu suyum geldi dedim hemen çatala aldılar Doğum başladı artık kendi doktorumu çağırtmadım ek ücret alacaktı 600 tl gerek yk ddim başlamisti hersey o gelene kadar doğurursun sen dedi ebe TM ddm ve sancı geldikçe ikiniyordum sabah ezanı okunuyordu Allah’a yalvardım güç ver diye kurban olduğum Rabbim duydu sesimi cnku öyle bi güç geldi ki bi ikinmamla ebe bası geldi dedi hissettim ztn hemn göbek bağını kesti doktor iki dikişim oldu bu Arada 4:45 doğdu benm güzel oğlum 😊🥰 o kdr rahatldm ki bütün hersey silindi hafızamdan ☺️☺️ Bu arada bütün hamis arkadaşlara bol bol dua ettim kabul olur byle Doğum size de nasip olur insallah amin
uzun olmuş olabilir hakkınızı helal edin lütfen selametle kalın 🥰😘