Mlkemrecre adetim 4 gün gecikti geç döllenme olduğunu bekleyerek anlayacağım sanırım ve sürekli idrara çıkıyorum hatta 1 saatte 5 kere gidiyorum bi kaç damla geliyor ama geliyor yanmam da yok karnım ateş gibi sıcacık yüzüm kıpkırmızı belim ağrıyor. Sürekli uyku halim cumartesi test yaptım negatifti erken test de normal test de negatif umudumu kaybetmeli miyim bilmiyorum dün ilişki yaşadık belki kanamam olur adet olurum dedim ama olmadım hala. Yarın test yapıcam ama bilmiyorum artık tek çizgi görmekten sıkıldım