Benim 17 haftadan beri kasilmalarim
var bebegin esi de asagida ama haftam ilerledikce cogaliyo bi saat icinde bazen 10 kez sertlesiyo baski hissediyorum. doktorum biliyo bu durumu söyledim cogaldi diye magnezyumu günde iki defa kullan dedi ama ben endiseliyim burda okuyorum erken dogum oldu su oldu sanci hissrtmeden acilmasi olan var böyle cok kasildikca bende korkuyorum. bana bu kadar kasilmasi normal gelmiyo ama doktorum ilk gebeligin rahmin kendine yer yapiyo diyo ama baska gebeler bu durumu benim gibi yasamiyo sizin bu haftalarda kasilmayla durumunuz nasil