Nurcan6148 Esra2455 ozelde kime gidiyorsun canim.Trabzondaki ozel hastaneler ozel statusune girmiyor bence.
HavvaKadir Ben trabzonda imperiale gidiyorum pazartesi sezeryan olacağım 2 gece dahil 2150 tl dediler bize canım