Fatmasolun Merhaba, eşim Arya ismini çok istiyor. O yüzden o kesin olucak. Bende aryanın yanına iki isim düşündüm sizce hangisi olmalı ? Duru Arya mı Arya Derin mi ? 👼🏻
zynpgdkl Fatmasolun ikili isimlerde biri sesli harfle bitip diğeri sessiz harfle başladığında daha uyumlu oluyor veya tam tersi sessiz harfle bitip sesli harfle başlaması☺️.. duru arya dan ziyade arya derin kulağa daha hoş geliyor.