Burda doğum hikayeleri okumak için merakla beklerdim biz yolu bitirdik darısı sizlerin başına🙏 Öncelikle hangi doğum türü olursa olsun annelik meşakatli,zor ama hayattaki en güzel şeymiş🙏 Gerçekten insan yüzüne bakınca,kokusunu duyunca iyiki o acıları çekmişim diyor.Ben spinal sezaryanla doğum yaptım herkesin bünyesi elbette farklı ameliyat işin en kolay kısmı ben panik olduğum için belden iğneden sonra sakinleştirici istedim sadece çocugun çıktığı anı hatırlıyorum.O an Zaten dünyaya bedel😍 sonrasında iki saat kadar sonra uyusukluk geçmeye başlıyor hafif adet sancısı gibi sancılar ağrı kesici veriyorlar zaten hemen ağrılar asla dayanılmayacak gibi değil tek zor yanı ilk ayağa kalkış gerçekten insan neye uğradığını şaşırıyor ama ikinci kalkışta hatta ikinci gün hiç sıkıntı yok.Rabbim sizleride hayırlı zamanda kurtarsın hayatta yapılacak en güzel şey evladını kucaklamak 🙏