Aygnrbasak Merhaba hanımlar mide sorunlarınız icin hangi ilaçları kullandınız aşırı hazımsızlık siskinlik afedersiniz surekli gegirti var 11 haftalığım uyuyamıyorum bundan dolayı
seymakumatarnsf sabukazan Ben kullaniyorum ya. Dayanamiyorum. Cok kotu bir durum. Resmen kayniyor midem.
sabukazan seymakumatarnsf sirt ustu yatma canim. Genelde sola yat. Basin yuksekte olsun. Otururken de dik otur. Cubuk kraker iyi geliyor bana. Benim de bazen cok fena oluyor. Bir iki tane cubuk kraker atiyorum agzima geciyor.
seymakumatarnsf sabukazan Sirt ustu hic yatamiyorum zaten. Nefes alamiyor gibi oluyorum. Ama gececek elbet bunlar bir gun🙏🏻🤗