Yasdem bnmde oldu hala daha oluyor canm. 32+3 lerde geziyoruz bizde. Gecen gün de benm vajinamda inanılmaz ağrım vardı düşecek gbi bebek döndü die sanrım. Kasık ve karnındaki ağrılar gelişen rahimle ve yapmış olduğu baskıyla ilgilidir büyük ihtimal ama tabiki artık haftalar ilerledikçe hiçbir kasılma, ağrı vs es gecilmemeli yne de bir hekime danışmanda fayda var 😊😊😊 sağlıkla alalım kucağımıza inşallahh 😘