Merhaba tatliş hamişler ve güzel annişler 🤗 Benimde artık doğum hikayemi yazma vaktim geldi Rabbime şükürler olsun🙏Dün sabah saat 5te lavobaya kaltığimda nişanımin geldiğini gördüm hemen eşimi uyandırdım oda bi panikle hemen kayınvalidemi aradı hemen hastaneye götürmek istediler benimde zaten randevu günümdü hemen gitmek istemiyordum 11de giderim bişey olmaz dedim ama eşim bir an önce hastaneye gitmek istiyordu bende doktoruma yazdım randevu saatimdemi geliyim yoksa hemenmi geleyim diye oda hastaneye doğumhaneye geçin bende geliyorum hemen dedi.Öyle deyince apar topar hastaneye gittik beni doğumhaneye aldılar doktorum geldi açıkliğin 2 cm bugun artık seni doğurtalım dedi tabi beni bi heyecan sardı normalde son günüm 9 temmuzdu.Neyse beni giydirdiler hemen lavma yapıldı lavma yapilirken hiç acımiyor onuda söylüyum kızlar hemen lavoboya çıktım içim tamamen boşaldı. Ardından suni sancıyı taktılar başlarda bende bisey yok bunda ne varmiski falan diyorum sonra o suninin etkisi baslayinca makatima öyle bi baskı oluyorki anlatamam lavoboya gitmek istiyorum diyorum ebeye kuzum bişey yok bebek baskı yapıyor o yuzden böyle oluyorsun diyo ama dinlemiyorum altima yapcam beni lavoboya götürun diyorum ebe sağolsun hic dediğimi ikiletmedi esimle birlikte kac kez lavoboya götürdüler tabi gittim ama bisey yok sızlanıyorum eşim halimi gördükce dayanamiyor belimi falan ovaliyo ama yok öyle bi sancı neyse ebe geldi açıkligina bakicam dedi bakarken suyum patladı altımdan sicak su akiyor resmen açikligin 3 cm olmuş suyunda geldi çok iyi ilerliyoruz birlikte bu işi çok iyi başaricaz sende o ışıltıyi göruyorum dedi inşallah dedim ama dayanamiyorum eşime dedim ben epidural istiyorum git doktorla konuş eşim tamam yeterki sen acı çekme para pul umrumda değil dedi gitti hemen doktorla konustu doktor ve ebe yanima geldiler kuzum az kaldı sabret epidural çokta iyi bisey değil tabiki istersen yaparız ama herseyin dogali en güzeli dedi ben zaten sancilarin biraz dinsin diye iğne yaptircam ama epidural kadar etki etmez uykunu getirir dedi epiduralim yan etkileri oluyo bel agrisi baş agrisi yapabilir hemde doğum esnasinda ıkinma hissini azaltır deyince tamam istemiyorum dayancam dedim sancilar geldikce eşimle birlikte karşiladik pilates topuna oturup hareket yaptım ebe tekrar geldi açikligina bakalım dedi 7 cm olmus hadi doğumhaneye gidiyoruz dedi koşarak doğumhaneye gittik doktorumda hemen koşarak geldi doğum başlıyor esin gelcekmi dedi bende yok o sancilarina bile dayanamadim doğumda hic dayanamam gelemiycem diyo dedim tamam o zaman hadi sena ıkinma hissin geldikce burnundan nefes al tüm gücunle ıkin dediler ama bana öyle bi ıkinma geliyoki basladim ıkinmaya basta beceremedim tam ıkinamadım sonra 2 3 ıkinmada hadi sana geliyor başı göründü dediler son bi kez daha ıkindım tüm gücümle ebede karnıma destek verdi aşağı iteledi ve dünyalar tatlısi bi evlat geldi dünyaya inanamadım gercek dimi bu rüyada degilim dimi diyorum hayır sena cok güzel dogumun oldu sen süpersin hiç sesin bile cikmadi aferin sana dedi doktorum bebegimi hemen koynuma verdiler öptüm kokladım nasıl bi duygu olduğunu anlatmak mümkün degil yaşayınca gördüm 🤭 sonra bebegin kordonunu kesip ebeler götürdüler sira benim plesantayi cikardi ondada biraz ıkindım çikti hic hissetmedim çünkü doktor kesi atarken uğusturmuştu sira dikislere geldi doktorum yırtılman çok fazla oldu dikislerin biraz uzun sürecek dedi doktorun kesi attıgi yerden değilde baska yerden kafasıni zorlamış benim minik paşam o yüzden makata kadar y şeklinde dikiş attı dedi dr. tabi dikiş atilirkende hicbirsey hissetmedim benim en korktuğum nokta dikislerdi şükür uğusturdular anlamadım bile. Buraya kadar herşey çok güzeldi ama benim bi anda halsizligim başladı bebeği emzirmem gerekiyor göğsüme verdiler ama gozlerimi acamiyorum ben uyumak istiyorum diyorum tamam odana gidelim uyu dediler odamiza geldik ben çok halsizim doktorum lavoboya cikmam gerektigini bunun benim icin önemli oldugunu söyledi lavoboya gittik midem bulaniyo ben kötuyum dedim oldugum yerde kusmaya başladım gozlerimin önu karardı bayginlik gecirmisim yatakta buldum kendimi daha sonra kendime geldim aradan zaman gecti yine hadi sena idrarini yapman lazim dokorumuz haber bekliyor dedi hemşire tamam dedim yine lavoboya gittik ben tam klozete oturdum kayinvalidem ve kardeşi vardi sena karsiya bak dediklerini hatirliyorum sadece gerisini hatirlamiyorum bayilmisim ayildigimda hicbirsey hatirlamiyordum çok kan kaybetmisim zaten kansizligimda vardi o yüzden böyle olmuşum aman diyim hamişler çok dikkat edin bol bol kan yapacak şeyler tüketin.Benimde doğum serüvenim böyle gecti kızlar şimdi mis kokulum yanımda nasıl bi huzur nasil bi mutluluk anlatamamm Rabbim tüm hamilelerim hayirlisiyla sağlıklı sıhhatli bi sekilde kucaklarina almayi nasip etsinn 🤲Çok uzun oldu kusura bakmayın hakkinizi helal edin sormak istedileriniz varsa memuniyetle cevaplarim ☺💙