Kızlar 37+0dan beri 1.5 cm açıklığım var (38+4 olduk bugün) dün gece yarısı başlayan düzenli kasılmaları takip ettim 4-5 dakikada bir karnı tamamen toplanıyordu Ağrı gibi değil ama hafif bir acı hissediyordum. Derken vajinaya ve makata doğru baskı hissetmeye başladım, afedersiniz sanki tuvaletim varmış ama yapamıyormuşum gibi 🙄
4.30 gibi kasılmalar geçmeyince Kızlar 37+0dan beri 1.5 cm açıklığım var (38+4 olduk bugün) dün gece yarısı başlayan düzenli kasılmaları takip ettim 4-5 dakikada bir karnı tamamen toplanıyordu Ağrı gibi değil ama hafif bir acı hissediyordum. Derken vajinaya ve makata doğru baskı hissetmeye başladım, afedersiniz sanki tuvaletim varmış ama yapamıyormuşum gibi 🙄
4.30 gibi kasılmalar geçmeyince hastaneye gittik nöbetçi doktor vardı tabii nstde bayağı ağrılar çıktı açıklık muayenesi yaptı 2 cm en geç yarın doğurursun dedi. Yatışını verebilirim ya da kendi doktorunu bekleyebilirsin dedi. Ben doktorumu bekledim. Doktorum geldi baktı açıklık 4 cm olmadan yatırmak istemiyorum sonra pes etmenden korkuyorum her şey için normal düşünürken sezaryeni istemenden korkuyorum o yüzden yatırmayacağım evde suyun gelirse, ağrılar
şiddetlenirse (bu arada hala kasılma gibi hissediyorum) hemen gel dedi. Sonuç olarak evdeyim karnım yine aynı şekilde sık sık kasılıyor. Makatta aynı baskı hissi ama artan bir ağrı vs yok 🤷🏻♀️ Doktorum açılma oldukça ağrın kuvvetlenecek dedi. Nst sonucuma göre çok iyi gözüküyormuşum normalde o çıkan değerlerde iki büklüm yürümem gerekirmiş (3 defa 120-130lara çıktı) uzun oldu biraz kusura bakmayın ama tavsiyelerinizi bekliyorum kuzular neler yapayımm? 😌