On gün önce 32 haftalıktım muayeneye gittiğimde başı ve ayakları 34.haftayı gösreriyor dedi. İki hafta önden gidiyordu. Kilosu da 2300 dü
on gün sonra yani bugün gittim 34+4
kilosu da 2412 dedi
Benim kafam inanılmaz karıştı
doktor olumsuz bir şey söylemedi ama bilmiyorum
böyle bir şey yaşayan varsa benimle paylaşabilir mi