Burcuaec biz alırken evimizi,arabamızı,gittiğimiz avm ve alışveriş yaptığımız yerleri düşünerek aldık açıkçası,apartmanımızda bebek arabasını koyacağımız yeri bile belliydi,arabamızın bagajı küçük aslında bi şekilde sığdırıyoruz,mutlaka sizde alırken böyle karar verin,sonra ciddi problem olur,yan yana olanları hiç kapanık görmedim o yüzden nasıl olur bilmiyorum ondan kıyaslama yapamıyorum,bide yan yana olup araya aparatla sabitlenen arabalar var hem ayrı ayrı kullanılıyor hemde aparatı takıyorsun birleşik kullanıyorsun onlarada bakabilirsiniz,ben önlü arkalıyı tek bebek arabası haline getirip öylede kullanıyorum bi bebeğimide slinge koyuyorum,umarım rahat bi şekilde denk gelir güzel günlerde kullanırsınız alacağınız arabayı