Gurbet_kusu Aynı hatayı arkadaşım yaptı ve çok pişman.Koymayın diyip durdular,Asla arkadaşmn koyduğu ismi söylemiyorlar 2. İsmi söylüyorlar inat olsun diye..Çok baskı yaptılar onlarda 2.isim koydu ve şuan çok sinir bi durumdalar canım.Birileri başka isim söylüyor diğerleri başka..Çocuk sizin kendiniz karar verin bence 🙏🏻