Gurbet_kusu
Sizde onlari kirmak istemiyorsunuz anliyorum ama alisik olmadigi isimler buyuklere degisik geldigi icin tuhaflarina gidiyor. Ayse Fatma hatice koysaniz bisey demezler cunku alisilmis isimler. Bence cocuk sizin cocugunuz gönlunuzden gecen neyse onu koyun onlar zaten alisicaklar bir gun ama sizin icinizde kalicak. Gerci istediginiz ismin yanina ikinci isim ariyorsunuz ama ikinci isim bana hep zorluk olarak gozukuyor. Yani uzaktan seslenirken bile zor gibi :) ve ailelerde tahminimce kolay olani soylecekler. Ki siz ikinci isimle beraber soyleyince muhtemelen yine karisilar :) degistirmemissiniz diye :) cok mu karamsarim ney 😁