seymakumatarnsf
Bugün şunu anladım ki bilmeyen çok :(
epi de belden giriliyo zarın dışına spi de içine epi daha geç uyuşuyo spide birden
kombine kullanılıyomuş zaten sezeryanda
epinin farkı sonradan o kataterden ilaç verilmeye devam ediliyo ve uyuşma az az devam ettiriliyo iyileşme sürecinde
spide tek sefer tek doz ve sonra 4 saat sonra etkisi geçiyor tekrarlanma şansı yok yani ilacın çünkü katater yok