merhabalar, birkaç gündür afedersiniz ama sürekli yemek yer yemez karnımda gurultular başlıyor ve midemi bozuyorum. 37. haftadayız naspse 16’sında sezeryan olacağız. son haftalarında olup da midesini sürekli bozan var mı acaba. bi ağrı giriyor ve kendimi direk tuvalette buluyorum üç gündür :/