benim 12 haftamda aşağıdaydi şuan 18 oldum , yukarıya çıkmış 🥰 Endişe etme zamanla yukarıya çıkıyor 😊 Çıkmazsa da zorunlu sezeryan oluyorsun normal doğum yasak , duyduklarıma göre kanamalı geçen gebelikler olabiliyormus onun için bol bol dinlenip ağır temizlik işlerinden kaçınmanı öneririm sürekli yat uzat