ilknurdnc68 ben de kizima bu ismi ve verda Yi dusundum. Baktim etrafimda sacma sapan sakalar yapilinca vazgectim :((
Ver-aa Ver-daa bu sekilde bi iki kisi telafuz edince cok sinir olmustum.
Esimin yegeninin ismi Eylul, eger olmasaydi ben Eylul de koyardim.