Benim de hesabıma göre ağustos sonu doğumum fakat dün kontorale gittim normalde pazar günü 34 hafta olacaktım ama dün doktor 35 haftadasın yani pazar günü de 36 ya girmiş oluyorum bebeğim 2, 250 grm dedi ama doğum ne zaman nasıl olur bilmiyorum bebeğim çok zayıf gibi geliyor bana