pelin_87 Pnrbtr kuzummm korkma, hayırlısı olsun inşallah hamilesindir ve bu defa sağlıkla alırsın kucağına
Sny_hkn10 Denizkasalll ben buhün 3 aylık evlıyım ama 10. Yılımız sevgili olarak bebiş istiyoruz artık belki erken ama zateb uzun süredir bielikte olunca insan istiyor
Sny_hkn10 Denizkasalll Denizkasalll tabiki de insan ayarlamak istiyır maddi ve manevi düzgün bir ortamda büyütmek isyiyor bebişini inşallah hepimiz için doğru zamanda doğru lekilde hayatlarımıza girerler 😇
Sny_hkn10 Denizkasalll ayy hadi inşallah ya ben hala olmadım işe gidiyorum şimdi yolda alıcam testi ama yine erken mi alsam normal 5tl lik mi alsam bilemedim
Denizkasalll Sny_hkn10 iki damla felan kanamam oldu kesildi benim bugün ama çok ağrım var sanırım adet olacağım
EAK Pnrbtr canım noldu sonuç çıktı mı? İçini karartma kalbini ferah tut inşallah hamilesindir ve sağlıkla kucağına alırsın🙏
Pnrbtr EAK 17 çıktı dün sonucum canım. Şuan tam hamileymişim gibi hissedemiyorum sonuç artarsa inşallah bakalım
Sny_hkn10 Denizkasalll hayırlısı hakkımızda canım benimde ağrım var test yaptım negatif adet olmayı bekliyorum ben de