O korkuyu aktindan cikar canim. Bende ilk bebeyimde kotu oldum ama yeniden hamile kaldim. Endiselerim oluyor ama sadece buna inaniyorumki nasil dusunuyorsan oyle olur. Sen kotu dusununce bebekde etkilenir.bi defa oldu diye bi daha olucak bisey yokki. Seni cok iyi anliyorum ama lutfen kendini strese salma. Aklina kotu bisey geldiyin bebeyini kucagina alacagin gunu hayal et ve hepsi gidicek.