Bende de göğüs altı ve boyun bölgemde çıktı. Doktorum normal dedi ama dökülür mü kalır mı bir şey demedi.
geçenlerde iki tanesi acıdı biraz, siyah olmuşlar baktım düşmüş. Hiç hissetmedim. Kantaron sürdüm yerlerine nolur nolmaz diye.
Diğerleri de düşer diye umutlandım.