Caglaunul Kızlar bugün ilk kez kan verdim 1459 çıktı son adet tarihime göre 5+0 ım. Siz 5 haftalıkken kaç çıkmıştı sonucunuzz ???
Aysenurtsr Herkesin cok farkli sonuclari cikiyor, ben 5 haftalikken ogrenmistim hamile oldugumu betam 17400 lerdeydi.
aysenturna MelikeGvnmzzyank 4. Haftada betanin o kadar dusuk olmasi pek normal degil testi tekrarladiniz mi acaba
Pamukdeniz MelikeGvnmzzyank canım adete göre 4+3 dün fakat döllenmeye göre 2,5 3 haftalık gebesin 😇 bende ilk 27 ile ögrendim 😇
Esesli Benim 4+5 de falan 1387 di. Sonra bir daha istemedi benden. Bilmiyorum o haftalarda kaç olduğunu 😊
Pcdshn Kan değeri ile neyi ölçebiliyosunuz?? 🙄. Ben 5 haftalıkken öğrendim ve 17400 lü bir rakamdı.. Ayrıca 40-50 olan bile var bu haftalarda, bi de bu sayıyla ikiz falan diyolar hemen.. Saçmalık, takılmayın 🤞
Zelihazturk Mrb benim adet günüm 6 gün geçiyor 3 gün kan testi 1.20 çıktı ben ocak 31 rahim filmi çektirdim acaba geç döllenme olabilir mi henüz adet olmadım