Neslihant 31 haftadayım bugun bebegin cok toplandigini ve karnimin gerildiğini şekilden şekile girdiğini hissediyorum sanki parcalancak gbi geriliyor. Kasilma olabilir mi yoksa bebegin güçlü hareketleri bu kadar zorlarmi kafamda deli sorular
Gurbet_kusu Neslihant bende 36+1im hala yalancı kasılmaları tam çözemedim galiba arada bir yürürken aniden karnimda bir sertleşme ve ağırlık oluyo yuruyemiyorum bu olabilir. Birkaç defa oldu. Birde dün gece resmen sancı girdi karnima
Ozgeyusuf Neslihant en net 28 inci hafta başlar yaşancı Doğum kasılmaları bebek biterse toplanır sertleşir ve size rahatsızlık verir bunlar gün içinde olur sonra geçer eğer düzenli oluyorsa tehlikeli
yigitalptb Neslihant her sertleşme kasılma değil bazen sırtını falan dayıyor. Valla ben 38 oldum ne yalancı sancı var ne kasılma var ben hiçbir şey hissetmiyorum mesela ama açılmam olmuş 1 cm. Hiç anlayamıyorum o yüzden ben de. Ama gerçek doğum sancısı gelince anlarız herhalde. O belden vuruyor diyorlar
Ayseglx Benim 26. Haftamdan beri dediklerinizin aynısı oluyor şimdi 28 olduk alt karın bölgem çok acıyor henüz Doğum pozisyonunu almamış sürekli toplanıyor galiba 🤷♀️