yigitmom_ Bende tiroid hastasıyım aç karnına ilaç içiyorum hergun dediğin gibi acayip zor , kusmamak için yatıp uzanıyorum falan 6 haftalarda bulantım çokken , acayip zorlandim ama bebişin sağlığı söz konusu olduğu zaman hiç düşünmüyorsun ötesini 🌺 Allah yardımcımız olsun 💕💕