peperutka Fusel_yem Ben catlamamak icin cok su ictim.Gunde 3-4 lt elimde siseyle geziyordum.Krem vs kullanmadim oyle gercekten hic catlamadim.Zaten bi sure sonra aliskanlik yapiyor.Kendini bu sekilde motive edebilirsin.İcine cubuk tarcinda atinca sekeri de dengeliyor.
R_Arslan Fusel_yem canim surahiyle suyu dolaba koy icine sevdigin bi meyve at o sekilde icmeye calis. Bende normalde su icemezdm ama yaz geldi deli gibi su iciyorum dilim damagim kuruyor.
Ebru1 Ben de içemiyordum ilk 4 ay kendimi zorlayıp 2 bardak anca içerdim her Defasında doktora sorardım sorun yok ilk 3 ay olur derdi şimdi 36 haftalığım geçti çok şükür kafanıza takmayın
Happymotherr Bende hiç içemiyorum 12+3 olduk günde 2 bardak anca yemegi bile zor fındık cevizde 1 2 kere yedim yiyemiyorum
Nadide55 Fusel_yem Yalnız değilsin bende icemiyorum aşırı midem bulanıyor ama yemekten 15 dakika önce ve 15 dakika sonra su içme canım daha sonrasında iç o zaman bulantı olmuyor daha iyi oluyor bende 8+3 üm 🤗
Hs20 Hic su icemeyen biriydim icine ya azcij tarcin yada limon sıkıyorum ve 3 3.5 lt su iciyorum canim sende deneyebilirsin
Fusel_yem Tarçını limonu denedim normalde de içen biri değilim genelde günde 1 buçuk 2 litre meyve suyu içerim o 2 bardak suyu zorla içiyorum içmeyince bir şey olcak olur diye korkuyorum sürekli 😞
[silindi] Fusel_yem salatalık koy içine ya da sevdiğin bir şey ben tarçınlı içiyordum doktorumda şekerini dengeler çok iyi olur dedi
EUEUEU Fusel_yem canm bnde içemiyodum ama kontorlde doktorum suyun çok az bebek sıkışmış diyince günde 3 ltre içmeye başladım bardakla içmesi.zor oluyor 1.5 ltlik sulardan alın biberon gibi sürekli içmeye çalışın valla alışırsınız bir süre sonra su çok önemli gebelkte biliyosunuz.
defne55 Fusel_yem o haftalarda fazla ihtiyaç olmuyor canim gobek buyudukce hareket zorlaştıkça su iciyosun bende ozmanlar hic icmiyordum simdi 21 haftalik olduk 10 adim atiyorum 1 sise şu içiyorum:)
Selinnnce Fusel_yem detox suyu yapabilirsin. Icine elma nane limon cubuk tarcin atip. Tadi guzel oluyor
asyagibi Fusel_yem bende aynıydım o haftalar da yemek de yiyemiyordum bulantı ve kusmadan hastane de yattım cay kaşığıyla da olsa su iç dedi doktorum 1 yudum iç kuzum
Emine4242 Fusel_yem bende senin gibiydim midem bulanırdı bebek susuz kalması. Diye doktorum su içemiyorsan bile ayran organik meyve suyu bari iç bol bol dedi 31+3 haftalık olduk hala aç karna su içince midem bulanır
Fusel_yem Emine4242 Bende öyle yapıyorum vişne kaynatıyorum kayısı kaynatıp içiyorum çoğunlukla hazır meyve suyu içiyorum su yu günde iki bardak falan tüketiyorum 🤔