Kizlar merhaba. 12. Hafta lekelenmem olmustu. Vajinal ultrasonla bakip bebegin cinsiyetine erkek demislerdi. Yine ayni hafta ikili test yapildi. Bu kez kiz denildi. Bugun sehir disina cikmadan tekrar kontrole gideyim dedim. Kendi doktorum yoktu. Baska bir doktora gorundum. O da kız dedi. Cinsiyet degisir mi? Ben erkek hissediyorum. Onemli olan saglikli olmasi tabi. Ama vajinal ultrasonda bakilan tahminler daha dogru diyorlar. Kime inanacagimi bilmiyorum. Deneyimliler yazabilir mi?