Canım bende 6+3 üm 5 haftayken bizde keseyi gördük ama kesem biraz aşağıdaymış düşük riski var dedi doktor ilaç kullanıyorum inşallah 2 hafta sonra kontrolüm kalp atısını ve bebeğimi görücez inşallah kesenin aşağıda olmasıda gittiğimde düzelmiş olur inşallah 🙏 dua edelim bol bol dinlenelim düzelir inşallah canım 🙏❤