Kızlar 29.haftamızdayız ama bebeği günde iki defa anca hissediyorum çok hareket etmiyor ilk gebeliğim olduğu için pek fazla bilgim yok endişeleniyorum bazen çok güzel hissediyorum çikolata falan yediğimde bazen ise iki defa anca bu haftada normalmi sizce ?