Ben de iki gün önce öğrendim. 16+4 te çikolata yiyip girdim. Maşaallah keyfi yerinde bir erkek bebeğim olacak inşallah :) İnatçı oluyorsa biraz daha bekletir ama tatlı bir telaş keyfini çıkartın derim. Bir de erkek bebekler daha çabuk kendini gösterirmiş ama kesinliğini bilemem