Esrabrhkl Oğlumu sessiz ortamda unuttum ve şuan 1 buçuk yaşında hala sıkıntı yaşıyorum ev sürekli sessiz olmuyor ister istemez. Ama bu doğacak olanı seste uyutmaya alıştırmak istiyorum ..sizce nasıl yapabilirim doğduktan sonra alışması için??
Ftmemne Esrabrhkl valla ben 2 çocuğumuza uyutup ev süpürürdüm 😂 hiç uyanmazlardı kıpırdamazlardı bile çok sakınmamak lazım demekki
Deletedmom0041 Esrabrhkl Annem oğlumu öyle alıştırdı uyuduğu odanın kapısını açık bırakırdık konuşma seslerine alıştı. Evde yalnızken de hafif müzik açıyorduk. Sadece gece sessiz ortamda uyudu. Nasıl alışırsa öyle devam ediyor sessize alışırsa ev işi bile yapamazsın
35shereliz Esrabrhkl canım olumsuz bir yönü var mı açıkcası bilmiyorum ama ben kızım eve geldiğinde beşiği tv nin yanına koydum ve sesi normalden biraz yüksek açtım ben faydasını gördüm kızım uyurken sesten etkilenmiyor elektrik süpürgesi açıyorum misafir oluyor falan onun için fark etmiyor
Sumeyraerva Ftmemne aynen oyle bende kizim uyuyunca ewi supururdum yada televizyon acik olurrdu yada o uyuyoken ewde sessiz sessz is yapmazdim gayet rahat bi sekilde sesli yapardim o yuzden benim kizim dugunlerde bile uyuma kapasitesine sahipti 😁😁
Deletedmom0041 Mlssa Bir kaç hafta sonra kızım olacak inşallah onuda öyle alistiracagim. Bir de gece lambası kullanmadım ben hiç karanlık aydınlık kavramı zor oluşuyor aksi halde. Onu da tavsiye ederim 😊
Mlssa Deletedmom0041 Evet ya onu duymuştum aydınlıkta yatırmayın diyorlar mutlaka uygulicam teşekkür ederim😍🙏🏻
peperutka Deletedmom0041 Evet geceleri los isik gercekten cok etkili.Kizim dogdugundan bu yana geceleri isik asla acmadim hep los isikta emzirdim.Simdi 2 aylik hic geceleri kalktigini bilmem ben uyandirip emziriyorum sonra aninda uyuyor.Uykusuz geceler cekmedim bu sayede.Sizlere de tavsiye ederim
Deletedmom0041 peperutka Aynen. Akşam 7.30 8 gibi uyutur arada emzirmek için ben kaldırırdım. Çok rahat oluyor öyle
annekuzusuu Esrabrhkl sesli konuşmaya devam edin o uyurken televizyonun sesini kısmayın yani kendinizi kısıtlamadan aynı şekilde devam edin ben sese alıştırdım şuan her seste uyur
Pcoslubiranne Esrabrhkl ne yaparsan yap kendi nasil isterse oyle oluyor ben oglumun besigini oturma odama tvnin dibine koymustum 9.5 aylik kuş sesine bile uyaniyor.