Bende dün gitdim 37+6 yım çatı muanesi yaptı biraz korktum ama hiçte korkulcak bişe yokmuş doktor baktı kalka bilirsin dedi bende bitdimiki dedim😁anlamadım bile valla ama dünden beri sancım var sadece başka bi belirti yok pazartesi kesin tekrr geldedi