Ben dolapta hiçbirşey bırakmıyorum herşeyi yiyorum çok kilo aldm doktor yeme dedi gece gizli yiyorum elim mutfağın kapısını kilitliyo akşamdan kek falan saklıyorum biyerlere gece tuvalete gider gibi yapıp yiyorum salonda bazen eşim yakalıyor çokk kızıyor doktor kesinlikle yeme dedi bende bebekte çok kilo aldık tutamıyorum kendimi sanki bebek aç üzülüyorum ona😔