Kbra42 Kızlar dün geceden beri düzensiz sancılarım kasilmalarim var.şu an da da 10 dk bir ağrı giriyor 30 saniye sürüyor ama dayanilmayacak gibi degil su yada Nisan gelmedi öğleden sonra kontrole gideceğim ama acaba doğum yada açılma mı başladı ?
hunilimom Kbra42 nisan gelmeyebilir suyun gelmeye bilir bunlar olmadan da dogum baslar canım sancıların sıklığını takip et 10 dakikadan aşağıya inicekmi
Kbra42 hunilimom tamam ccanim teşekkürler sıklıkta değişiklik yok ama giren ağrı siddetlenmeye başlıyor gibi
Kbra42 hunilimom 10-15 dk bir ağrı giriyor nst de ağrı 75-50 arası çıkıyor ama hiç açılma olmamış o biraz moralimi bozdu yarın tekrar nst cekilecegim
hunilimom Kbra42 ılık duş al sürekli hareket et evde hatta şey yap bi ayağını koltuğa uzat öyle eğilmeye çalış bağdaş kurmaya çalış
Kbra42 hunilimom canım kontrol sonrası eve geldik kan geldi sancilar 4 dk bire düştü hastaneye gittim acilmam başlamış Dr kontrolde bastırmıştı yatış yapildi gece 2.25 de bebgimi kucağıma aldim
Kbra42 Şükürler olsun iyiyiz sadece biraz dikiş açısı ve gaz problemimiz var . Allahim herkese kolayca doğum nasip etsin o anda bütün hastalara gebelere dua ettim