Bahar- Selam kizlar, benim ilk gebeligim o yuzden cok pimpirikliyim... 9+3 haftaligim bugun ve belim hafiften agriyor, sizdede bole olan varmi? Ve cok sukur ikizlerim olucak insallah 👶🏻👶🏼🤲🏻
Efsoo Bahar- merhaba tatlim Oncelikle tebrik ederim seni)masallah Rabbim bebeklerini korusun.evet o haftalarda oluyordu bendede.doktora gidiyorsan cok agrilarin varsa doktor ilac verir sana.magnezium ilaci.cunki hamileloyin en basindan kabul ediuorum agrilar icin
Bahar- Efsoo cok tesekkur ederim canim. Suan hani idare ediyorum insallah daha fazla bel agrisi olmaz. Bi bakiyim egerki fazlalasirsa doktoru ariyim. Sende kacinci haftada gecti?