pembebulut Kızlar göğüs kalkanı alıyım diyorum göğüs ucum yara olursa sıkıntı çekmeyeyim diye ama hangisinden alacağımı bilemedim kelebek gibi olan var yuvarlak olan var başka çeşidi var mı bilmiyorum da bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim
lilamom pembebulut ben kelebek seklinde mamajoo aldm incecik var yok gbi cok begendim kuzenimde philipsnki var ondan daha guzel ama marka farki daha ucuz bir bak istersen yuvarlaklr kullanissiz cok yapay kalin gibisen bilirsin tabi
Dorukunannesi95 pembebulut gümüş göğüs kalkani aldim ben indirimdeydi 160 a falan geldi silver nurse cok onerildi bana
blgkstk pembebulut gümüş kapak al canim silver nurse yada silverette. Normal gümüşten yapılmış. Bende indirim bekliyorum
pembebulut Dorukunannesi95 ilk defa duydum gümüş kalkan gerçek gümüş mü kullandınız mı hiç aventinkide 90 tl zaten az daha verir onu alırım iyi derseniz
Deletedmom0042 Gümüs olanlara cok begeni olmus. Cok ise yariyormus. Aventinki ise yaramadigini soyleyenler olmus
Dorukunannesi95 pembebulut gumusun iyilestirici ozelligi var yaralari hemennnn kapatiyor inan denenmis onaylanmis. Ennn sagliklisi en kesin cozumu gumus kapaklar ben daha 11 haftalikken aldim indirimde bir daha bulamam diye
blgkstk Tubabdullah Daha doğum olmadı ben kullanmadım ama çevreye göre bunu öneriyorlar. Zaten ilk zamanlar evde olacağın için belli olması sorun teşkil etmez diye düşünüyorum. Geceleri taksan bile fayda eder
Busramerve Dorukunannesi95 ya canım cahilliğimi bağışla ama bu gümüş kapak ne oluyor🙈 her yerde okuyorum anlamadım ne olduğunu ne şekilde kullanıldığını falan.
Dorukunannesi95 Kuzum tikla buraya bak içi boş göğüs ucuna koyuyosun emzirdikten once ve sonra kendi sütün de damlayinca icine daha da iyilestiriyor göğüs ucu yaralarini https://www.hepsiburada.com/silvernurse-koruyucu-gumus-gogus-ucu-kapaklari-p-HBV00000FIYML?magaza=SilverNurse Medikal&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-hero-sku-pla&gclid=CjwKCAjw6vvoBRBtEiwAZq-T1d8U8SAt1ZIbxYZquPw7HABCQCQUKAK7tPd3bveeeyo_ZrpZnChviBoC3bMQAvD_BwE