Edapkdmr Ablamın 7 aydır bebeği olmuyor adetine 3 gün var biraz bel agrısı vardı test yapalım dedik test yaptı biz heyecandan mı silik görüyoruz acaba bi bakar mısınız gebelik durumu var mı biz hariç silik çizgiyi gören var mı
Lindam Edapkdmr fotoğraf atmak için Google’dan hızlı resim yükle yazın resmî oraya yükleyin çıkan linki kopyalayıp buraya yapıştırın
Fdle Edapkdmr kuzum ben silik var gibi gördüm kaç testi verse daha iyi sonuç alır inşallah Rabbim gönül muradını verir ama içimde ki his var gibi 😍🙏
gunisigim123 Edapkdmr var canm hayirliugurlu olsn rabbim tamamina erdirsin insallah kan verin kesin cikar
Edapkdmr gunisigim123 Lindam [url=https://hizliresim.com/yGo1gL][img]https://i.hizliresim.com/yGo1gL.jpg[/img][/url] Heyecandan atmayı unutmuşum bi bakar mısınız
Askkokuluyavrum Edapkdmr benim de öyleydi çok çok acık renkti hemde erken gebelik testiydi bence hemen gitsin kan versin Rabbim muradına kavuştursun
Melihatuna Bence bi kaç gün bekleyip tekrar yapın çok az belli var gibi duruyo. Benim 2. Gebeliğim 2 sinde de böyleydi biraz bekleyip tekrarlayın testi derim büyük ihtimalle çok çok yeni bir gebelik