G15 Kızlar nolur dua edin 22 haftalik hamileyim dün akşam kanamam oldu yine sürekli kanama geçiriyorum serklajliyim yoruldum artık. Bana 1 tane fatiha okur musunuz . Bebeğim sağlıklı sıhhatli zamanında doğsun nolur.
zynpgdkl G15 rabbim bu mübarek günün yüzü suyu hürmetine evladını sana bağışlasın hamileliğini kolay geçirmeni nasip etsin inşallah🙏🏻
Basakk G15 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hiç korkma annesi hic birsey olmicak insallah🙏
G15 Ayse_Gul Allah razı olsun canım çok teskkur ederim . Rabbim hepimizin evlatlarını bağışlasın bizlere.
G15 Basakk inşallah bişey olmaz canım benim onu çok seviyorum hep dua ediyorum . Rabbim nasip etsin bebeğimi kucagima almayı 😔
Basakk G15 Oyy sevmez misin bende 23 haftama giricem suan seni öyle anlıyorum ki gecem rüyamda bile onu gördüm💗💗 Yer gök dua üstüne hep dua et annesi onunla konuş o seni duyuyor 🥰🥰🥰
asyagibi G15 okudum kuzum Allahım acil şifalar versin sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 💐
G15 Basakk bende tam 22+0 oldum bugün . Hep seviyorum karnımı hissediyordur canım bebeğim benim . Allahım senin bebeğine de saglik sıhhat versin inşallah canım.
Tekaskeymenaras G15 allah şifa versin bitanem sağlıklı sıhhatli kucağına almak nasip olur inş rabbim kimseyi evladıyla sınamasın eşin elini karnına koysun el mubdiu tesbihini çeksin sende ya musavvir ya berr ya kaviyy tespihlerini çek bol bol 🙏🏻
G15 Tekaskeymenaras Allah razı olsun canım . Dediğin tespihleri çekecem Allah izin verirse . Allah kimseyi evladıyla sınamasın.
Konul_Nilay G15 aynı haftadayız aynı kanama.her ay oluyo.serklaj ordum.az önce doktora gitcem.Hakkımızda hayrlısı
G15 Konul_Nilay Canım durumunu bana da bildirir mısın ben doktora gitmedim hastane 1 saat uzaklıkta dün muayeneye gitmiştim geldikten sonra başladı kanamam o yuzden kanamam 2 güne kesilmezse gidecem. Inşallah kesilir. Kaçıncı haftanda oldun serklaj ben 10 gün öncede yaşadım kanama 2 gün hastanede yatırıyorlar kesiyorlar kanamayı sonra geri aynısı . Bana da yaz durumunu .Allahım şifa versin senin içinde dua etcem .