Merhaba ben 19 haftalık hamileyim ve bebeğimin hareketlerini hissedip hissetmediğimi bilmiyorum. Bunun için doktora gideceğim ama sizlere de bir sormak istedim. Nasıl birşey bir his? Belki de bilmediğim için hissetmiyormuşum gibi geliyor deneyimleyenler biraz bahsedebilir mi?