EdaMinaKele Sanırm bu haftalarda aynı şeyler oluyor 😊 önceden videoya bile cekiyodum hareketlerını bu zamanlar elimi koydugumda zor hissettim sanki ilk zamanlardaki gibi. Gündüz hareket varsa gece yok, gece varsa gündüz yok. 30-32 hafta arası amniyon en yuksek duzeydeymiş o yüzden cok hissedilemeyebilirmiş canım. Bende hemen korkuyorum hastaneye gitmek istiyorum. Ama gün içerisinde 10 kez hareketi varsa sıkıntı yokmuş. O hareket zamanı da belki sen ayaktayken oluyor belki uyurken oluyor için rahat etsin tabiki kontrole git ama hiç bir sıkıntı yoktur 💞☺