Tugcem92 bende dün doktoruma sordum kendimi hem hamile gibi hissediyorum hem adet olacakmış gibi dedim kan testi yaptılar negatif bugün sabah adet olmam gerekiyordu olmadım ( gününü geçtim saati bile geçmez) doktorumla görüştüm tekrardan biraz ona dertlendim dedim böyle böyle .. adet belirtisi ile hamilelik belirtisini ayırt edemezsiniz canınızı sıkmayın adetinizin geçmesini bekleyin dedi yaşadıkların hamilelik belirtiside olabilir umutlandırmak istemem ama adet gecikmesini bekle bende onu bekliyorum her şey gönlünüzce olsun🙏🏻